סטודיו כנען הוא חברה לביצוע הדפסה על חולצות או הדפסים על חולצות, למנעד רחב של מטרות. ביניהן:

  • הדפס על חולצות לקידום מכירותהדפסה על חולצות | הדפסים על חולצות
  • הדפסים על חולצות למסיבות רווקים או רווקות
  • הדפסה על חולצות לאירועים מיוחדים (לידה, חתונה, בר מצווה, בת מצווה, יום הולדת, הצעת נישואין ועוד).
  • הדפס על חולצה לאנשי מקצוע כמו חולצת מציל, מאמן חדר כושר ומדריך קרב מגע.
  • ימי גיבוש
  • גדנ"ע
  • סיום קורס

איזה בדים מתאימים לצרכי הדפסה על חולצות?

סטודיו כנען יבצע עבורכם, בעזרת שימוש בטכנולוגיות ההדפסה המתקדמות בענף, הדפסה על כל סוגי הבדים והחולצות, לרבות חולצות טי שירט, קפוצ'ונים, חולצות אמריקאיות, פולו, חולצות קצרות וארוכות, סווטשרטים למיניהם, כובעים, סינרים, בגדי תינוקות ולמעשה כל פריט אשר תחפצו.

למה דווקא הדפסים על חולצות?

מהירות ונוחות

הדפסים על חולצות, בשונה ממתנות אחרות, הן נגיעה אישית ומקורית, אפשר שתהיה קולקטיבית, לרגל מאורע מיוחד.

עלות ומחיר

הדפסים על חולצות אינם דורשים מחיר או עלות גבוהים ביחס למתנות אישיות אחרות בשוק, או כמזכרת לאירוע חד פעמי שלא יחזור שוב כמו סיום מסלול.

ביטוי ליצירתיות ומקוריות

בזכות ובעזרת הדפסים על חולצות תוכלו להכניס נופך אישי למזכרת או למתנה, אשר יישארו לאורך שנים ויזכירו לכם מפעם לפעם את חוויות התקופה. כך למשל, הדפסת שמות של שכבת שמיניסטים בצורת אותיות המחזור המסיים- יוכלו להזכיר לכם את כל אותם אנשים וחוויות מתקופת התיכון, גם שנים לאחר מכן.

המומחיות שלנו- הרווח שלכם.

סטודיו כנען מתהדר בניסיון ובוותק של למעלה מ-30 שנה, בתחום הדפסה על חולצות, במיתוג בגדי עבודה ובמיתוג פריטי לבוש מכל סוג ולכל מטרה שהיא. וודאי נתקלתם בחולצה עם הדפס מדליק, או חולצות עם ציורים מיוחדים או משפט מגניב שמובן רק למי שלובש אותו- תהיו בטוחים שסטודיו כנען עומד מאחורי לפחות אחד מאלה.

תודות למערך שירות לקוחות זמין ואדיב, תוכלו ליצור עמנו קשר בכל שלב- אנו עומדים לרשותכם בכל עת. אנו נבצע הזמנה של הדפסים על חולצות עבורכם בכל כמות, בכל צבע ובכל סוג של בד, ברמה הגבוהה ביותר עם איכות שתישאר לכם לאורך שנים.

כל פתרונות הביגוד תחת קורת גג אחת

בסטודיו כנען אנו דואגים לפתרונות מלאים לכל לקוח ולקוחה, כך שרק אצלנו תוכלו לבצע הזמנת רכישה אחת שתכלול גם בגדי עבודה, וגם כובעים להדפסה, חולצות מודפסות, חולצות אמריקאיות ועוד.

בחרת סטודיו כנען- בחרת בטוב ביותר.

אז למה אתם מחכים?? צרו עמנו קשר כאן

חולצות מודפסות למטרות שונות

חולצות מודפסות נחשבות לאחד הפריטים היעילים ביותר למטרות שונות. ארגונים ומוסדות רבים עושים שימוש בהדפסים על חולצות על מנת להדפיס לוגו את פרסומת לצרכים שיווקייים או לצרכים ייצוגיים. הדפסה על חולצות יכולה להיות הדפסה של תמונה שלמה או הדפסה של לוגו או כיתוב מסויים המציין אירוע או משפט מפתח. את החולצות ניתן להדפיס בטכניקות שונות הנחשבות ליעילות במיוחד ועמידות לאורך זמן.

שימושים של הדפסה על חולצות

השימושים של חולצות מודפסות הם רבים ומגוונים. בין השימושים השונים ניתן למצוא שימושים מוסדיים כמו הדפסת לוגו של בית הספר ליצירת תלבושת אחידה וייצוגית, הדפסה של לוגו או תמונה של מקום העבודה ועוד. בנוסף ניתן למצוא שימוש בהדפסה על חולצות גם לצרכים שיווקיים כמו הדפסה של נותני חסות באירועי ספורט על תלבושות הספורטאים, הדפסה על חולצות המחולקות כחלק מקמפיין שיווקי, הדפסה על חולצות כמתנה ועוד.

הדפסות אישיות

חולצות מודפסות לצרכים אישיים היא הדפסה על חולצות בודדות למטרות חד פעמיות או רב פעמיות, הדפסה זו יכולה לכלול כתובים שונים, תמונות של אנשים או מקומות ועוד. אחד הדוגמאות הנפוצות של הדפסה על חולצות אישיות היא הדפסה על חולצות שיחולקו בחתונה. הדפסה זו יכולה להכיל את התמונות של החתן והכלה או כיתוב ומשפטים משעשעים בנושאי חתונה וזוגיות. את החולצות המודפסות ניתן  לחלק לאורחים או לבעלי השמחה.

שיטת הדפסה

נכון להיום, קיימות מספר שיטות של הכנת חולצות מודפסות. אחת השיטות הנפוצות היא שיטת ההדפסה הדיגיטלית שהיא למעשה הדפסה על ידי מדפסת מיוחדת שמזריקה דיו. הזרקת הדיו על הנייר המיוחד מחמם את הדיו המתקבע על החולצה. הדפסה דיגיטלית מתאימה מאוד לשימושים של עיצובים מורכבים ומיוחדים ומעניקה אפשרות לעשות שימוש בצבעים מקוריים מבלי להתפשר על האיכות או המקוריות של הצבעים.

שיטה נוספת של הדפסה על חולצות היא הדפסת משי שנחשבת להדפסה פופולארית מאוד הודות לעמידות שלה. הדפסה זו מבוצעת על ידי הדפסה של תמונות על החולצות. סוג ההדפסה משפיע רבות על האיכות של החולצה והעמידות שלה בכביסות רבות.

מחפשים חולצות מודפסות, מיוחדות ומדליקות? מחפשים להדפיס

חולצות עם נימה אישית, לרגל סיום מסלול, קורס, לימודים, טיול שנתי, קק”צ או חתונה?

התשובה היא סטודיו כנען.

אנו נספק לך כל כמות נדרשת במינימום זמן, ובכל בגודל, צבע והדפס שתבחר.

לחצו כאן ליצירת קשר ולביצוע הזמנה מיידית.

חולצות מודפסות – שימושים מגוונים.

חולצות מודפסות הן טרנד שלעד יישאר באופנה, מכיוון שלדבר יש יתרונות ושימושים רבים.

ביניהם: פונקציונליות, עמידות, הכנסת נימה אישית, יצירתית ומראה.

בעידן המודרני, בו הרשתות החברתיות וצילומי הסלפי מככבים בכל פינה, תוכלו לשלב בין השניים באמצעות הדפסת תמונות מהפייסבוק, מהטוויטר, מהאינסטגרם ומהפינטרסט על גבי חולצות.

תוכלו להדפיס במגוון רקעים מיוחדים, עם הוספת טקסט ואפקטים לפי בחירתכם.

צד אחר, לציון מאורע חד פעמי בצורה יצירתית, כמו בהדפסת ביטויים ובדיחות הומוריסטיות אישיות, הלצה מוכרת בקורס או במסלול, הדפסה על חולצות לתנועות נוער וחוגים, לסיום גיבוש, לציון טיולים שנתיים, סיום בי”ס יסודי או תיכון ועוד.

צד נוסף לשימוש בחולצות אלה הוא כחלק מהפתעה ולהשלמת החוויה והאווירה.

כך למשל, ניתן להפתיע את האב, האם, הסבא או הסבתא ביום הולדתם כאשר לכל המשתתפים ישנה אותה חולצה לאות, למזכרת ולהוקרה על פועלם.

גם בהצעת נישואין, ניתן לרכוש הדפסים על חולצות ולתאם בין כל ה

משתתפים שילבשו אותן בעת ההצעה.

איפה קונים חולצות מודפסות?

בכל הזמנה של חולצות מודפסות ובכלל, מומלץ לבחור ספק אמין, מהיר, זול ומהימן.

סטודיו כנען שם בראש מעייניו ערכים אלה. החברה קיימת למעלה מ-30 שנה בענף הטקסטיל והיבוא, ומובילה בתחומה.

הצטרפו למאות לקוחות מרוצים שהפכו לחלק ממשפחת כנען, בקליק כאן.

בסטודיו כנען תוכלו לבחור בהזמנה של חולצות בצבעים ובגדלים שונים, בהתאם לבקשתכם, לנשים ולגברים.

צוות הסטודיו שלנו, יסייע לכם לעצב את החולצה המודפסת שאתם רוצים, או יתאים עיצוב קיים, בהתאם למידות החולצה ולגודל הקובץ.

כמו כן, תוכלו לבצע הזמנה של כל מוצר אחר הקיים והמונפק על ידי סטודיו כנען, כמו בגדי עבודהחולצות אמריקאיות, כובעים ממותגים כמו כובעי ליגיונר וכובעי טמבלהדפסת תמונות על חולצות ועוד.

ליצירת קשר ולביצוע הזמנה של חולצות מודפסות, הקליקו כאן

בהצלחה!

אנחנו בכנען סטודיו מתמחים בשלוש שיטות להדפסה על חולצות.

הסיבה לכך היא שלכל עבודה יש את המאפיינים והצרכים  המיוחדים שלה: לעיתים משנה המחיר, לפעמים איכות ההדפס, פעם ההדפס צריך להיות צבעוני או צבע אחד…


אז איך אנחנו מדפיסים על חולצות?

אנחנו נסביר בקצרה כיצד מתבצעת ההדפסה אצלנו במפעל, אם תרצו לדעת יותר תוכלו להיכנס לקישור כאן.

דפוס משי: שיטת הדפסה בה מייצרים גלופה (שבלונה) של הגרפיקה אותה צריך להדפיס, ואז מעבירים צבע דרכה אל החולצה. לכל צבע צירך לייצר גלופה ולכן שיטה זו מתאימה להדפסה בצבע אחד (או מספר נמוך של צבעים) ובכמות הדפסות גדולה.

דילוג לתוכן