מוצרי קד"מ

כנען סטודיו מציעה מגוון רחב של מוצרי קידום מכירות לחברות, ארגונים ועסקים בהתאמה אישית. באתר תוכלו למצוא מוצרי קד"מ ייחודיים במחירים ללא תחרות. למידע נוסף: 02-9916916

מוצרי קידום מכירות הם מוצרים או שירותים שניתנים ללקוחות או לעובדים בחינם או במחיר מוזל, כחלק מפעילות קידום מכירות. מטרת מוצרי קידום המכירות היא להעלות את המודעות למותג, לחזק את נאמנות הלקוחות ולעודד רכישות.

ישנם מגוון רחב של מוצרי קידום מכירות, כגון:

  • מוצרים פרקטיים: מוצרי קידום מכירות פרקטיים הם מוצרים שניתן להשתמש בהם בחיי היומיום, כגון עטים, מחברות, תיקים, כוסות, כובעים, חולצות ועוד.
  • מוצרים מותגיים: מוצרי קידום מכירות מותגיים הם מוצרים עם לוגו או סמל של החברה, כגון מגנטים למקרר, פאזלים, צעצועים, משחקים ועוד.
  • מוצרים שנותנים ערך מוסף: מוצרי קידום מכירות שנותנים ערך מוסף הם מוצרים שנותנים ללקוחות הנאה או תועלת, כגון כרטיסים להופעות, צ'ופרים לאירועים, שירותים או הנחות.

 

ישנן כמה סיבות מדוע שווה להשקיע במוצרי קד"מ עבור העסק שלכם:

  • העלאת מודעות למותג: מוצרי קידום מכירות גורמים ללקוחות להחשף למותג שלכם באופן יזום. כאשר לקוחות רואים את הלוגו או הסמל שלכם על מוצר, הם זוכרים את המותג שלכם בצורה טובה יותר.
  • חיזוק נאמנות הלקוחות: מוצרי קידום מכירות הם דרך מצוינת להראות ללקוחות שלכם שאתם מעריכים אותם. כאשר לקוחות מקבלים מוצר ממותג מהחברה שלכם, הם מרגישים מחויבים יותר לחברה שלכם.
  • עודד רכישות: מוצרי קידום מכירות יכולים לשמש גם כדרך לעודד רכישות. לדוגמה, ניתן להציע הנחות או מבצעים מיוחדים ללקוחות שקונים מוצר קידום מכירות.

 

כמובן, חשוב לבחור את מוצרי קידום המכירות המתאימים ביותר לקהל היעד שלכם. מוצרי קידום מכירות צריכים להיות רלוונטיים ללקוחות שלכם, שימושיים או מהנים. כמו כן, חשוב לבחור את מוצרי קידום המכירות הבאיכותיים ביותר, כדי ליצור רושם חיובי על לקוחותיכם.

הדפסה על עטים

מוצרי קד"מ

אצלנו, בכנען סטודיו, תקבלו פתרון מלא לכל צרכי ההדפסות שלכם, מוצרים שונים כמו ציידניות, מיידניות, חלוקים ומגבות, נעלי בית ועוד רבים וטובים…
ניתן להזמין כמויות קטנות וגדולות – זמן אספקה מהיר ועבודה איכותית.
פנו אלינו ונמצא לכם את הפתרון המושלם עבורכם, קבלו ייעוץ מקצועי והצעת מחיר.

נשמח לעמוד לשרותכם.

על מוצרי קידום מכירות ובחירתם הנכונה

בעשור האחרון יותר ויותר גורמים במשק מבינים את היתרונות של מוצרי קידום מכירות עבור מיתוג, שיווק ופרסום עסקים. אולם בכדי שפרסום באמצעות מוצרים אלו יהיה באמת אפקטיבי יש ליישמו באופן מושכל, עם הרבה מחשבה אודות סוג המוצרים המתאימים לקהל היעד, תכני ההדפסה, אופי החברה וכדומה.

המשמעות של מוצרי קידום מכירות

בכדי להבין איך ליישם באופן מוצלח מוצרים לקידום מכירות, יש תחילה להבין את המשמעות של מונח זה. מוצרי קידום מכירות או בקיצור מוצרי קד"ם, הינם מתנות מסוגים שונים שנושאים את פרטי העסק כגון לוגו, שם, סלוגן, פרטי התקשרות ו/או פרטים נוספים. את המתנות הממותגות מעניקים לגורמים שונים הקשורים לעסק לרבות לקוחות, עובדים, ספקים, משקיעים וכו'. חלוקת המתנות יכולה להתבצע במקומות ומצבים שונים, בין היתר בבית העסק עצמו, נקודות מכירה, כנסים וירידים, אירועים עסקיים, דרך אתר החברה ועוד. 

היתרונות של מוצרי קדם

יעילות מוצרי קדם מבוססת על תכונה אנושית בסיסית של חיבה לקבלת מתנה, היוצרת תחושת הערכה והכרת תודה כלפי מי שמעניק אותה. אנו שמחים על קבלת מתנה פרקטית או ייחודית, שמעידה על היותנו חשובים לבית העסק, ומעידה מבחינתנו על היותו גורם נדיב שאכפת לו מאתנו. לכן באופן טבעי אנו זוכרים לטובה בית עסק שהעניק לנו מתנה ואף חשים מחויבים כלפיו. 

בנוסף, מכיוון שעל גבי המתנה מודפסים פרטי החברה, לוגו, שם וכדומה, הם תורמים גם לפרסום העסק ולהפצת פרטיו במקומות שונים כמו בתי לקוחות, מקום העבודה שלהם, ברכב, כשהם מסתובבים ברחוב, מרכז קניות או יוצאים לנפוש בים או לטייל בטבע. כך שמוצרים לקידום מכירות הופכים את מקבלם למפיץ הבשורה ולכלי שיווק ופרסום יעיל ביותר. ואם לא די בכך מדובר במוצר פרסום וקידום הכרוך בעלויות נמוכות וכדאיות ביחס להשקעה ולעלויות אמצעי פרסום ושיווק אחרים.

יחד עם זאת הבחירה בסוג המוצרים, תכני ההדפסה על גביהם ואופן מסירתם, מוכתבת בהתאם לייעוד תהליך הקידום, אופי החברה, סוג מוצרים ושירותים שהיא מציעה, קהל היעד שלה ועוד.

איך לבחור מוצרי קד"ם?

השוק מציע מגוון מוצרי קד"ם לעסקים גדולים וקטנים לצורכי נוי וצרכים פרקטיים, ובקשת רחבה של מחירים. הבחירה בין המוצרים אלו מוכתבת ממספר פרמטרים בסיסיים:

  • תקציב- בתור התחלה יש להגדיר את גובה תקציב אפשרי עבור מוצרי קד"ם, בהתחשב גם במספר הפריטים אותם מעוניינים להפיץ.
  • מספר פריטים- מספר פריטי קדם משתנה בהתאם לסוג מוצר או שירות משווק ומידת החשיפה הנדרשת עבורו . כך למשל, קידום מכירות ממוקד עבור מוצר או שירות יקר ערך יכול להתבצע בקנה הפצה יותר מצומצם מאשר עבור חברה המוכרת מוצרים זולים שמיועדים לציבור הרחב.
  • מאפייני קהל היעד- קהל היעד שעבורו נועדו מוצרי קדם משפיע באופן ישיר על המוצרים הנבחרים. כך למשל, בבחירת מתנת קד"ם יש להתחשב במעמד חברתי של קהל יעד, תחומי עניין ומוצרים שיספקו מענה לצרכים שונים. כמו כן, על פי מאפייני קהל היעד יש להבין מה יועדף, בין אם מוצר פרקטי, מוצר נוי, פריט מקורי או מתקדם, מוצר לבית, למשרד, לשעות פנאי וכו'. יש הבדל בין מוצרי קידום מכירות הניתנים למשקיעים פוטנציאלים, למשל, לבין חברה המוכרת חבילות נופש, עסק למוצרי טיפוח לנשים, חברה מספקת מוצרים ושירותים לבני נוער, קשישים, הורים, אנשי הייטק וכן הלאה. 
  • מטרת הקידום- גם מטרת הקידום משפיעה על מאפייני מוצר קדם, בין אם הוא נועד לחדירה לשווקים חדשים והגדלת קהל יעד, שיפור תדמית העסק, הכרת מוצר חדש לשוק, מימון פרויקט, יצירת קשרים טובים עם לקוחות או ספקים, שכנוע משקיעים ועוד.
  • אופן הפצת המוצרים- המקום והדרך בה מוענקים מוצרי קדם מכתיבים את אופיים. כך למשל, מוצרי קדם בכנס נדרשים להתאים לאופי האירוע ולהתחרות על תשומת לב לקוחות מול מוצרי קדם של מתחרים. כמו כן, מוצרים המוצעים דרך אתר החברה נדרשים להיות קטנים מספיק כך שעלות הפצתם בדואר לא תהיה גבוהה. בנוסף, יש הבדל בין סוג מוצר שינתן ביום גיבוש של עובדי החברה, הפצה בבית העסק ונקודות מכירה וכדומה. 

חברה מומלצת למוצרי קדם

מלבד בחירת מוצרי קדם מתאימים יש חשיבות רבה למקצועיות החברה הנבחרת לאספקתם והדפסתם. בחירה בכנען סטודיו תעניק לכם מקור אמין ויעיל להזמנת מגוון איכותי של מוצרי קדם עם הדפסות בסטנדרטים גבוהים ביותר, כדוגמת מגבות, חולצות, חלוקים, נעלי בית, צידניות, תיקי כנסים, תיקי גב ועוד. החברה מספקת לכל לקוח מענה שלם לצרכיו עבור הזמנות בכל קנה מידה ועם זמן אספקה מהיר ומערך שירות מקצועי, אדיב ואישי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן