איך בוחרים מוצרי קד"ם לכנסים ואירועי חברה?
תוכן עניינים
כנסים, תערוכות ואירועי חברה הפכו למרכיב מהותי בהתנהלות עסקיות ושיווקית של חברות הרוצות לקדם את מוצריהן ושירותיהן ולשפר את תדמיתן, בין היתר בעזרת מוצרי קד"ם. עומדים בפני כנס, תערוכה או אירוע חברה אחר בו אתם מתכננים לחלק מוצרי קד"ם? רוצים לדעת איך בוחרים מוצרי קד"ם לכנסים ואירועי חברה? לפניכם מידע חשוב בנושא.
כנסים ותערוכות כחלק ממציאות עסקית
ארגונים, חברות ובתי עסק רבים בוחרים לקחת חלק או להפיק תערוכות וכנסים ואירועים עסקיים נוספים לשם פרסום, שיווק וקידום מוצריהם ושירותיהם. השתתפות והפקת אירועים אלו כרוכה בהשקעה לא מבוטלת, הנדרשת תכנון מעמיק בכדי להגיע ליעדים ומטרות מבוקשות ולהפיק תוצאות מקסימאליות וכדאיות. בין היתר השקעה בכנס או תערוכה כוללת תכנון, עיצוב ובניית דוכנים, בחירת ריהוט מעוצב ופרקטי, גופי תאורה חכמים, שילוט מרשים שמושך את עיני העוברים ושבים, ביגוד ייצוגי מתאים לעובדי החברה, הדפסת תכנים שיווקיים, פרסומיים ומקצועיים כמו קטלוגים ופליירים, ועוד. בנוסף, בכדי למשוך קהל מקובל להעניק בכנסים, תערוכות ואירועים עסקיים נוספים מתנות של מוצרי קד"ם, המחולקים ללקוחות קיימים ופוטנציאלים. מוצרי פרסום לכנסים ואירועים ניתן לראות כאן
מוצרי קד"ם כחלק מאירוע עסקי
אין ספק שמוצרי קד"ם הפכו לחלק אינטגראלי מאירועים עסקיים כמו כנסים, אירועי חברה, תערוכות וירידים. מוצרים אלו המכונים גם מוצרי פרסום, מרצ'נדייז, גיב אוויז וכו', מחולקים כמתנות קטנות למשתתפי האירוע בדגש על קהל יעד רלוונטי. חלוקת מוצרי הקד"ם מיועדת לספק מענה לשלושה צרכים עיקריים:
- משיכת קהל יעד- כל אחד אוהב לקבל מתנות, בייחוד אם מדובר במתנות מיוחדות, איכותיות ופרקטיות. לכן חברות מחלקות בתערוכות וכנסים מוצרי קד"ם מתאימים לקהלי היעד שלהן. מוצרי קדם תורמים להגדלת מספר הנכנסים והמתעניינים בדוכן החברה ומכאן גם גדל העניין בחברה, מוצריה ושירותיה. במילים אחרות מוצרי קדם משמשים באירועים עסקיים כפיתיון אטרקטיבי או כטריגר ראשוני שמושך את קהל היעד.
- שיפור תדמית- קבלת מתנות גורמת באופן מידי לחוויה חיובית כלפי המעניק שגדלה עוד יותר אם מדובר במוצר חיוני ואיכותי. מקבל המתנה מרגיש מוערך על ידי החברה והוא גם יספר על כך לחבריו, ובאותה מידה גם מחויבות לגמול לה על נדיבותה בדמות קניית מוצריה.
- יצירת מערך שיווק ופרסום- מוצרי קד"ם המחולקים בכנסים ותערוכות גם תורמים לשיווק ופרסום העסק באירוע ומחוצה לו, בהיותם נושאים הדפסות עם פרטי העסק, הלוגו שלו, שם החברה, משפט שיווקי ועוד. חשיפת פרטים אלו על ידי מקבל מוצר הקד"ם המסתובב עימו באירוע ומחוצה לו, בבית, ברחוב או במקום עבודתו מעניקה למעשה כלי פרסום ושיווק יעיל בעלות משתלמת במיוחד.
מוצרי קד"ם מתאימים
יש מגוון מוצרי קד"ם מתאימים לאירועים עסקיים כמו כנסים ותערוכות כפי שניתן לראות בדוגמאות הבאות:
- תיקי כנסים- המוצר הראשון שאין כמעט חברה שלא מספקת אותו באירוע עסקי הינו כמובן תיק כנסים, בתוכו שמים את כל המסמכים שחולקו בדוכן ללקוח. תיק זה המסתובב ביריד בידי המקבל, מספק פרסום אפקטיבי למותג ומושך עוד אנשים לדוכן החברה. בנוסף התיק ישמש את מקבלו גם מחוץ לאירוע וכך ימשיך לפרסם את החברה.
- תיקים נוספים- יש עוד מגוון תיקים אותם ניתן לחלק בכנסים כמו תיקי מחשב, תיקי סטודנטים, תיקי רחצה לאנשים השוהים במלון, תיקי גב ועוד.
- חולצות מודפסות- חולצות מודפסות יתקבלו בברכה בכל אירוע בין אם מדובר בחולצות קצרות או ארכות .
- מגבות וחלוקים- במידה ומדובר באירוע קרוב לאתר נופש ימי או שרבים מהמגיעים אלו שוהים בבתי אירוח, מגבות וחלוקים ממותגים יתקבלו בברכה. בכל מקרה כל אחד ישמח להעשיר את ביתו בעוד חלוק או מגבת איכותית.
- כובעים- גם כובעים ממותגים מהווים מוצר קד"ם מבוקש. למטרה זו יש הרבה מאוד סוגי כובעים לעונה הקרה והחמה, בשלל צבעים, צורות, עיצובים ומידות.
- מוצרי קדם נוספים- יש עוד מגוון מוצרי קד"ם נוספים שמתאימים לאירועים עסקיים כמו תיקי רחצה, צידניות, ספלים, עטים, מחזיקי מפתחות גאדג'טים ועוד.
בחירה נכונה של מוצרי קד"ם
מתוך המבחר הקיים של מוצרי קד"ם חשוב לבחור במוצרים מתאימים על פי מספר קריטריונים עיקריים:
- קהל היעד- יש לבחור במוצרים העונים לצרכיו וטעמו של קהל היעד, גילו, מינו, תחומי עיסוקו ותחומי העניין שלו. כך למשל, קהל של עובדי הייטק וסטודנטים יקבל בברכה תיק מחשב, בעוד שקהל של נשים ישמח לקבל תיק צד אופנתי, וקהל של עובדי שטח ישמח לתיק גב חזק או תיק לכלי עבודה.
- מאפייני המותג- מוצר קד"ם נדרש גם להציג באופן מיטבי את המותג אותו הוא מפרסם, על מאפייניו, תדמיתו ומסריו. כך למשל, חברה מכובדת וסולידית תעניק חולצות פולו אלגנטית כמוצר קד"ם, בעוד שחברה צעירה ותוססת תעדיף חולצות טי שרט או דרייפיט אופנתיות.
- מאפייני האירוע- גם מאפייני האירוע, מיקומו, עונת השנה ומזג האוויר השורה בו ישפיעו אל סוג מוצרי קד"ם שיסופקו. כך למשל, כנס המתקיים במקום מרוחק בו רבים ממשתתפיו לנים בבתי מלון, תיק רחצה ממותג יתקבל בברכה. אם מדובר בכנס סמוך לחוף ים ניתן להעניק בו מגבת או חלוק רחצה ואם מדובר באירוע בעונת החורף יתכן ועדיף לחלק כובעי צמר או חמצוואר.
כמה זה עולה לנו?
שיקול מהותי נוסף המשפיע על בחירת מוצרי קדם הינו מסגרת תקציב, שמכתיבה את סוג המוצר שניתן לרכוש. את הגדרות התקציב למוצרי קד"ם חשוב לשכלל בתחילת הליך תכנון הפקת הדוכן באירוע ולא לחכות עם מטרה זו לשאריות תקציב. כמו כן יש לבחון את המוצר שמזמינים מתוך יחסי עלות מול תועלת.
איכות מוצרי קד"ם
בכל מוצר קדם שנבחר לכנס חשוב לתת דגש על איכותו והיותו מוצר עמיד שישמש את מקבלו לתקופה ממושכת. זאת מכיוון שאיכות המוצר משקפת את איכות החברה שמאחוריו. כך למשל, אם סיפקתם ללקוחת תיק כנס באיכות ירודה שעוד באותו היום הידיות שלו ייקרעו, סביר להניח שהוא ישלך לפח עם כל התכנים שבתוכו ומתוך תחושה של חוסר הערכה כלפי מעניק המוצר. לכן עדיף להשקיע במוצר יותר פשוט באיכות גבוהה מאשר במוצר יותר יקר באיכות ירודה. כמו כן, איכות מוצר קד"ם ניכרת גם באיכות ההדפסה שעל גביו והיותה ברזולוציה גבוהה, ברורה ועמידה לאורך זמן.
איכות מוצר קדם מובטחת גם על ידי בחירת ספק מקצועי, מנוסה, מומלץ ואמין. דוגמא טובה לכך הינה חברת כנען סטודיו, שפועלת בתחום מוצרי קדם מטקסטיל כבר מעל לשני עשורים, נחשבת לגדולה בתחומה ומספקת מענה איכותי ומדויק לגורמים מובילים במשק. כל זאת תוך הקפדה על איכות מוצרי קד"ם ומבחר גדול של מוצרים עכשוויים, לצד הדפסות מקצועיות ברמה גבוהה שמסופקות עם שירות יעיל ומהיר ועבור מחירים נוחים במיוחד.
מוצרים מיוחדים שיבלטו בכנס
מומלץ לנסות ולברר אילו מוצרי קד"ם יספקו חברות מתחרות בכנס, ולבחור במוצר קד"ם שונה וייחודי מהמקובל, שיבדיל את העסק מאחרים ויגרום לו לבלוט. ייחוד זה יכול להתבטא במוצר עצמו אך גם בהדפסה שעל גביו והיותה אטרקטיבית ובעלת מסר מסקרן שמושך תשומת לב.
בחירת מוצרים פרקטיים עם רמה גבוהה של נראות
בדרך כלל יש להעדיף מוצרים עם רמת נראות גבוהה מקרוב ומרחוק. כפועל יוצא מכך חולצה או תיק עדיפים על פני כוס או עט ממותג מכיוון שניתן להבחין בהם גם מרחוק והם משמשים את בעליהם בשלל מקומות ומצבים בבית, ברחוב, בעבודה ובשעות פנאי. בנוסף חשוב לבחור במוצרים שלמקבלם יהיה צורך בהם והוא ישמח לקבלם, אחרת הסיכוי שהם יגיעו לפח במהירות גבוה ביותר. הווה אומר, שאם בוחרים מוצר מוכר יש לבחור במוצר שתמיד יש בו צורך כמו כובע או תיק ואם בוחרים במוצר מיוחד יש לוודא שהוא מתאים למאפייני מקבלו ושהיה לו מה לעשות בו.
הדפסה על חולצות: איזו שיטה מציעה את האיכות הטובה ביותר?
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Print תוכן עניינים בחירת שיטת הדפסה על חולצות מושלמת היא שלב חשוב עבור כל מי שמעוניין ליצור את הבגדים הייחודיים
100 דירות לדוגמה
גרסה באנגלית גרסה בעיברית
הדפסות על מוצרים: למה זה חשוב לעסק שלך?
בכל הנוגע לעסק ולארגונים, הדפסה על מוצרים היא לא פחות מכרטיס ביקור. המוצרים המודפסים מעבירים את המסר שהחברה רוצה לשווק כלפי חוץ, אך הם שמשמשים
איך בוחרים מוצרי קד"ם לכנסים ואירועי חברה?
Facebook Twitter LinkedIn WhatsApp Email Print תוכן עניינים כנסים, תערוכות ואירועי חברה הפכו למרכיב מהותי בהתנהלות עסקיות ושיווקית של חברות הרוצות לקדם את מוצריהן ושירותיהן
מה הרעיון מאחורי מוצרי קידום מכירות?
מוצרי קידום מכירות או בקיצור קד"ם הפכו מבוקשים בקרב עסקים רבים מכל ענפי המשק. ואולם, יש לא מעט אנשים שאינם מבינים לעומק את משמעותו של
דברים שחשוב לדעת לפני שמדפיסים על חולצות
הדפסות על חולצות מתאימות לקשת רחבה של צרכים פרטיים, ציבוריים ועסקיים: כמתנות אישיות, מוצרי קד"ם, בגדי עבודה, מדי בית ספר, לקבוצות ספורט, סיום קורס ועוד.